Ezgi06 Biz 12+4 haftalığız haftaya konturolumuz var umarım cinsiyetimi öğrenirim çevrem hep 12 de öğrenmiş siz kaç haftalıktınız öğrendiğiniz?
Emel0108 Haftamda öğrendim erkeğe benziyo dedi bakalım bugün 14 olduk 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var değişir mi bilmem 🙂 Ama şimdi oğlum demeye alıştığım için sanırım değişse üzülürüm 🙂 Oysa başta kızım olsun istiyodum ve öyle hissediyodum 😂
Ezgi06 Emel0108 bizde haftaya 13 haftalık olacağız hep erkek hissediyorum bende bakalım bana ne diyecekler eşimde hep kızım der 😂 sağlıklı olsunlar da ne olursa olsun 💙
Ezgi06 Huriyeolgn ayyy ne güzel ne kadar erken öğrendiniz peki kesinleşince de aynı cinsiyeti söylediler değil mi 💙🙈