Ayanin_annesiyim Merhaba arkadaslar. 38+5 haftalik hamileyim. Dun doktora gittim cati muayinesi oldum daha doguma cok var bebek kanala inmemis dedi. Sancim falanda olmuyor. Cok canim sikildi ya kanala inmezse? 🙁
deletedmom23 Ayanin_annesiyim canım. Bebek ne zaman doğacağını iyi biliyor ben de 42 haftalık Doğum yaptım mecburi sezeryan ile
RdvanSimgeYlmaz Ayanin_annesiyim Bende aynı durumdayım Can'ım 39oldum tık yok ortada nst'de sancım bile çıkmıyor ne yapacağımı şaşırdım yürüyorum merdiven inip çıkıyorum hurma yiyorum ama hiç bir belirti yok cuma günü tekrar kontrol var gelsin diye dua ediyorum
Ayanin_annesiyim Kizlar gogus uclarima masaj yaptim bel agrisi basladi bende ve bi saatdan fazladir devam ediyor. Umarim dogum sancisina doner