Kızlar 34+ deyim bugün kontrolüm vardı ve bebeğimin suyu çok azmış tansiyonum yüksekmiş bebeğimin kilosu 2.300 ama karın bölgesi çok zayıf dedi bana yatış verdi idrar tahlillerine bakılıyor kanımı alıyorlar nts normal çıkıyor ama Ciğer geliştirici de vurdular çok korkuyorum suan hastanedeyim