Dmrmrv koşuyolu anka kliniği ali kumru’ya gidiyorum. Bebekten önce de yıllık kontrollerimi yapan doktorumdu. Şimdide çok severek gidiyorum. Hem hastane doktoru değil klinik çok tenha oluyor, pandemide hastaneye gitmek istemedim. Klinikte lab’da var. 8aydır hiç hastaneye gitmeden her işimizi hallettik. Vizitesi pahalı ve acıbadem de doğum yaptırıyor yalnız.