melekkizim_00 Acımıyor . İliski zamanını söyler zaten . İğneden 12 13 gün geçmeden test yapmaman gerekiyo çünkü yoksa bile var çıkıyor İğneden dolayı . Tüm hamilelik belirtileri yaşanıyor kendini hamile gibi zannediyorsun test yapmadan heves etme üzülürsün canım :( . Bide gebelik olmasa bile igneden sonra vajinal muayen3 ol kist oluşabilir