threestar Srplhrgl sabah içmem gerekeni öğlen kahvaltıdan 2 saat sonra, akşam içmem gerekeni de 10’da falan içiyorum
Aslihan16 Minikjelibonum evet hatta doktorum akması iyi enfeksiyondan kendini koruyor demişti ama sen yine de doktoruna da danış canım
Srplhrgl threestar 20 hafta olunca sağlık ocağına gidicem aşım için onlara sorucam sizinkinide sorarim doktora gitmicem yeni gittim çünkü
38Seher Minnakuzum hayır malesef daha göstermedi inşaallah bugün gideceğiz doktora göstermesini ümit ediyorum 🐣😊çok merak ediyoruz valla bakalım bu sefer kısmet olacak mi Siz öğrendiniz mi peki cinsiyeti
mucizebebeginannesi Benim de tahmini 17 Mart görünüyor bugün 16+3üz hala bişey hissedemiyorum sanırım normal mi 🙈
Kubrayt Gece 12 itibariyle 16+0 🧿 Ve cinsiyetimizi öğrendik hafta başı oğluş geliyormuş. Allah’ın izniyle 💙💙
mucizebebeginannesi Srplhrgl Merhabalsr sizinle haftamız aynıydı 🙈 merak ediyorum hareket hissediyor musunuz ve ne gibi şeyler yaşıyorsunuz tecrübesizim 🙈
threestar Srplhrgl he yok benimkini sormanıza gerek yok teşekkür ederim ben ilaçlar farklı diye emin olamadım 🥺
Srplhrgl mucizebebeginannesi valla sol tarafıma yatınca yada normal sırt üstü uzanınca değişik birşeyler hissediyrm karnımda bazen sol tarafımda sertlik hissediyrm ama 2 dk sonra geçiyor ayaktayken bazen belime vuruyor ama bebekmi hareket edyr anlamyrm hala sizinde var mı böyle bir belirtiniz