threestar aymira_27 18 🥰 aslında tahmini doğum tarihi Mart 7 ama hislerime göre Şubat sonu gelecek bebiş 🙈
gizembickici threestar aynı bende bugun tam 18+0 ve 7 mart gözüküyor 😊 ama bencede marti beklemeyecek ve şubat sonu gelecek gibi hissediyorum :)
threestar gizembickici evet açıkçası hem öyle de istiyorum ama sonucta bebek ne zaman gelirse o zaman 🙈
Susaminannesiii gizembickici bende 18+2yim. Sezaryen düşünüyorum. Bebegimde 10 gün gec döllenmiş 😊 aradaki farkı kapatırsak kova burcu olabilir hayırlısıyla 😁balık okursa da severim yavrukuşumu amaaaa hayırlıaıyla saglıkla kova olur insallah 😊
gizembickici Srplhrgl yani 2 haftadır kalp atışı şeklinde hissediyorum 😊 hafif tekmeleme gibi ama tekme denemez 😊
threestar senaack cinsiyetimizi kesinleştirmedi doktor henüz, kız-erkek-kız benzetmelerinden sonra detaylıya kaldı 😅
Blt67 Minikjelibonum benimde sanki su sızıyor gibi deliricem acaba haftamizdan kaynaklimi ya benimde 16+5
Minikjelibonum Srplhrgl benmde su gibi. Bana test yapmadı doktor yarında devam ederse başka hastaneye gitcem acilden. Sen muayene oldun mu