Merhaba güzel anne adayları
7 haftalık hamileyim nohut yemeğini çok seviyordum normalde geçen gün bi tiksinmek geldi. Adını bile duymak istemiyorum. Normal de mide bulantım falan olmuyor. Nohuta karşı bir hassasiyetim oluştu bu gibi durum yaşayanlar var mı?