Fulyag bende cok beğenmiştim belirttim yukarı da da. Ama sanırm yanlış bilgilendirme yapıldı ya da dedikleri gibi pusetleri extra satılıyor. Diğer bebek arabalarında ki gibi tak çıkar yapılmıyor falan dediler. Başka mağazalarda tekrar bi araştıracağım 👍🏼😊