HilalG nebile-29 ben kullanıyorum Bir hafta on gün oldu neredeyse Doktor Bir iki gün daha kullan bırak dedi
HilalG nebile-29 37 olucaz inşallah 35′te ciğer geliştirici olmuştum Şikayetim yoktu benim nst de sancılarım çıkıyormuş. Hala da bir şikayetim yok geçen randevum vardı bi sorun çıkmadı Salı günü tekrar randevum var. Sizin bi şikayetiniz var mı?
nebile-29 Yok 20 haftaligim ben karın çok sert dedi doktor erken doğum riski deyip verdi bı telaslandim bende kasılmaların falan da olur dedi