Bebeğinizin karnımızda attığını hissediyorsunuz fakat hareketi yok . Olduda gece yarısı doktora gidilse özel hastane takibindeyim kim ilgilenecek muayene alttanmı olacak , kadın doğum doktoru varmıdır , yada devlet hastanelerinde nasıl işliyor acil durumu bilgilendirmisiniz