Busraaa16 Biz de 21 haftalık olduk çok şükür hayat hastanesine gidiyorum ben de Rabbim hepimize hayırlı sağlıklısıyla nasip etsin evlatlarımızı inşallah 🤗
Nlgn16 ekrnz yarın 18 haftalık olcaz inşallah bir prensesim olacak çok şükür hamileliğim de güzel geçiyor detaylı ultrason zamanını bekliyorum 😇🥰
ekrnz Firfir90 öyle mi bende ona gidiyorum azıcık kalmış maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍