ArasMom34 Gizemito ayy hayırlısı ile kucağınıza alın banada normal doğum dediler bekliyorum birde bebeğim iri bebek 🙈
Gizemito ArasMom34 Benim tosuncuğumda iri görünüyor 3800 civarı ama tabi net kiloyu doğumda öğreneceğiz artık 😬 İstesek de normal olmazmış bizim çünkü başı yukarıya çıktı tekrar 🤭
ArasMom34 Gizemito benimde öyle beklemek çok daha zor geliyor 33. Haftada doğum sancıları geldi şimdi sancı mancı yok 🥰
ArasMom34 Tuanazra sormayın hayırlısı ile kucağımıza alalım inş 🙏 son aylar dahada zorlu geçiyor hem heyecan hem korku bir arada
Tuanazra ArasMom34 heyecan korku merak sevinc huzun sariyor😊 hepimiz sağlıkla kucağınıza alalım inşallah
Caglahassan ArasMom34 bugün ki kontrolde 1 cm açıklık ve sancı da var az ve düzensiz olsada bekliyoruz🙈🙈
Melikedmrclrr ArasMom34 38 + 6 olduk sancı cıktı nst de 2 cm acıklık var nişan geldi geliyorda iki gündür doktorum hafta sonu yokmuş doğurma dedi gelmesini bekliyoruz bebeğimle 😂😂😂😂
ArasMom34 Melikedmrclrr inş doktorunuzu bekleyebilirsiniz hayırlısı olsun hakkınızda sağlıkla kucağınıza alında 🙏🌸