Cmle24 Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim rahmimin perdeli olduğunu söyledi dr benim gibi olup hamile olan var mı ?
Epifenomen Cmle24 benim perdem vardı ama hamilelikten önce ameliyat ile alındı, perdeye rağmen 36ya kadar gelmişseniz bebeğiniz için önem teşkil edecek durumda değildir meraklanmatyın.
Cmle24 Epifenomen çok teşekkür ederim doğum normal olursa o vesileyle yırtılır dedi dr bende telaş yaptım çok sağolun 🤗
Epifenomen Cmle24 rica ederim, çoğu perdede bebekler 30u bile göremiyor, siz bu zamana gelmişseniz doktorunuzun dediği gibi doğumda perde yırtılır Allahın izniyle 😌sağlıklı doğumlar dilerim💕
Sermec27 Epifenomen ben de perde vardı ben 38 i görmüştüm zorunlu dogum olmasaydı daha da görürdüm ama benim perdem cok küçükmüş dogumdan 4 ay sonra da histeroskopi ile alındı genelde perde cok küçük olursa erken doguma sebebiyet vermiyor
Epifenomen Sermec27 evet kuzum biliyorum, küçük perdeler doğuma engel değil normal doğumda yırtılıyor. Sen nasıl oldun?
Sermec27 Epifenomen nolsun canım aynı bilmiyorum sonum ne olacak nasıl olacak bilmiyorum Allaha havale ettim o en dogrusunu bilir 🤲
Sermec27 Epifenomen sezeryan olalı 7 ay oldu histeroskopi olalı 2 bucuk ay olacak bu ay korunmayı bıraktık ama olmadı inşallah gelecek ay hayırlısıyla olur 🤲
Canangln Benimde perdem var, 28 haftalık hamileyim. Rahim büyüdüğü için perde gözükmüyor bu esnada , baskıda yok perdeden yana, ne yapmam lazım bilgisi olan var mı? Sermec27
Sermec27 Canangln yani canım inan bilmiyorum benim perdem cok küçükmüş o yüzden 38 haftaya kadar gelmiştim doktorun bir sey demiyor mu