Kızlar selamınaleyküm ben 21 haftalığım bebeği 17. Haftadan beri net hissediyorum tekmelerini hep alt tarafta hissederdim yani tam yumurtalıkların üstünde zaten ilk haftalarda hep orda olurmuş son haftalarda üste çıkarmış diye duydum buraya kadar sorun yok fakat bu sabah net bi şekilde hep hissettiğim yerden 5 parmak üstünde hissettim yani göbeğimin çevresinde hissettim oralara vurdu bi kaç defa normal midir bir günde bu kadar üste çıkması yoksa bebek bu hafta da ters dönmüş olabilir mi plesantamda sıkıntı var biraz büyük görünüyo buda erken doğum riskini taşıyormuş o yüzden korktum acaba doğum pozisyonu mu aldı o yüzden baş aşağı mı döndü diye lütfen bilgisi olan yazabilir mi