Kızlar 25 haftalık gebeyim karnımda çok şiddetli bi ağrı vardı. Bugün hastaneye gittiğimde böbrek genişlemesi olduğunu söylediler kontrol altında tutup daha fazla ilerlerse böbreğe bi boru takılabilirmiş. Aynı şeyi yaşayan var mı süreç nasıl ilerledi çok ağrılar oldu mu