DYG93 sezaryen düşünüyor musunuz? Ben korkuyorum valla Doğum sonrası ağrıdan kalacak göbekten.. daha önce 3 ameliyat oldum.. 2 si ağırdı.. insan hemen toparlanamıyor.. benim cildim de hassas iz kalmayacak şeyin bile izi kalıyor.. ben 40 a kadar beklerim sonrası dr yönlendirmesi olur sanırım.. püfff beklemek değişik duygular yaratıyor.. son günler daha zor geçiyor sanki☺️☺️