17+2 haftalık gebeyim. Dört gündür su gibi akıntım var yani akıntı mı sumu bilmiyorum. Kilodum ıslanıyor. Dün kontrole gittim usgle baktı suyu iyi dedi. Spekulum taktı alttan baktı sızan bi su yok ama bazen kese üstten delinir su sızAr o da her an gelmez göremeyebiliriz dedi. Vajinit olmuş iltihap dedi fitil verdi. Dün gece attım fitili birde pazartesi atıcakmışım. Ama içim hiç rahat değil. Bu arada serklajımda var. Varmı benim gibi yaşayan