Kimyasal gebelik geçiriyorum ,değerlerim hep iki katından fazla arttı lekelenme hep vardı zaten sonra kanama başladı gittiğimde değerim 500lerden 128e düşmüştü kimyasal dedi doktor o günden beri az az kanamam var 4gundurde devam ediyor ,bu kanama adet kanamasimi sayılıyor yoksa bundan sonra adet olucam yumurtlamayı neye göre hesaplayacagimi şaşırdım bu ay