HappyMom yüksek riskli gebelik geçiren biri olarak yazayım ;
İlk haftalarda sürekli kanamam oldu, çok hastanede yattım, doktorlar bile her defasında düşük yapıyorsun diyordu , ben bile düşğk yaptığımı zannettim.
Öncelikle Rabbimden ümidini hiç kesmedim, bolca dua ettim.
sürekli yattım kesinlikle ayakta 5 dkkadan fazla durmadım , klozetten başka WC kullanmadım, kabız olmamaya dikkat ettim, kesinlikle ıkınmadım,
*Günlük 4 litre su tükettim, eğilmedim , yüksek bir şeye uzanmadım,
** düşüğün en büyük sebebi pıhtılaşma sorunu olduğu için ve ben genetik test yaptırmadığım için her ihtimale karsı kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullandım ((daha sonradan genetik test yaptırmısım ve pıhtılaşma sorunum çıktı iyki kan sulandırıcı kullanmısım), bebeğin içerde tutunmasını artırmak ve düşük tehdidi için günde 3 kere progestan fitil kullandım 9 ay boyunca..
( genellikle düsüklerin sebebi pıhtılaşma problemi oluyor, kesinlikle genetik test yapılmalı ona göre kan sulandırıcı kullanılmalı, ayrıca bebeğin 12. Haftaya kadar tutunması için progestan fitil kullanılmalı aynı şekilde düşük tehdidine karşıda kullanılmalı, bol su tüketilmeli, ayakta uzun süre kalınmamalı)