Zelihaoguzhan DorukCan Ben 29 haftalığım şu 1 haftaya kadar hiç bulantı vs yaşamadım şuan biraz bulantı hissim var ama kusucak kadar değilim 😊
anne_merve DorukCan valla ben hamileliğimi öğrendiğimden beri bulantım hiç geçmedi Allah prilamı çıkarandan razı olsun gece yatmadan önce iki tane içiyorum kesiyor bu gün yarın doğum yapıcam hala içmeyim hapı fenayım düşünün
-Kbra8- DorukCan 5.haftada inanılmaz başladı su bile midemi bulandırıyordu şu an 7+4 üm prilam diye bi ilaç yazdı doktor. Gece yatmadan iki tane içiyorum süper geldi. Hem de hamilelikte bulantı için çıkarılmış yan etkisiz bi ilaç.
DorukCan Lelisca aynıyız bende de hiç olmadı çok şükür , en korktuğum şey istifar etmek kendimi toparlayamıyorum
Eczmery123 Bulantısı olmayan şanslı kişiler varmış. Ben 5. Haftadan beri bayaa bulantılı geçiriyorum, bugün 8.haftaya girdim,ilk kez kustum. Doktorum bulantı bilekliği tavsiye etti. Bir de emetium diye bitkisel bir ilaç, içinde düşük dozda zencefil varmış
17374949 anne_merve aynı bendensin canım doktorum içme diyorda imkansız yaşayamıyorum resmen ama gece 1 tane içmekde yeterli oluyur öyle dene birde