Kızlar 18+3 olduk ve dün gebeliğin başından beri ilk kez ani bir kanamayla acile gittim ve doktor plasentanın aşağıda olduğunu ve kanamanın devam ettiğini düşük riskim olduğunu öğrendim 1 gün hastane yatışım yapıldı doktor istiharat etmem gerektiğini günde 3 defa progentas hap ve haftada 2 gün iğne vurulmamı söyledi..
O kadar morelim bozuk ki anlatamam plasenta inşallah yukarı çıkar…