Mercimegiiim 10 ekim c tesi tam 39.haftamda sezeryan olacağım kızlar. Gün belli olunca zaman geçmiyor sanki. Sezeryan olan anneler önerileriniz nelerdir hastane için? Süt hemen gelir mi ? Sütün aynı gün Gelmesi için ne yapmalıyım?
ecembugra53 Mercimegiiim canım sezeryan olacaksan yanına kahve ve bitter çikolata kesinlikle al kayısıda. Komposto yap canm hem bagırsakşsr içim hem süt için cok iyi humana cayı cok iyi süt yapıyor