mrvears 16+0 bugün karnımda hafif ağrı gerilme ve sertleşme oluyor az önce bi dalgalanma oldu karnımdan aşağıya doğru ve karnımda bi nokta sertleşti ne bu nedir bi bilgisi olan var mı ?
Baharhnm Sertleşme ve kasılma rahim büyümesinden dolayı diye biliyorum bende 16.haftadayım benimde kasılmalarım oluyor
Baharhnm Evet evet. Bence bebişin ben buradayım annem diyor😍 ama yine de doktorunun numarası varsa ara sor için rahat etsin