Malesef bugün hastahane de hayatımın şokunu yaşadım. Preeklampsi tanısı konuldu doktor hastanede yatış yapılmasını herhangi bir komplikasyon da bebeğin sezeryan ile alınması gerektiğini söyledi ama şuan daha 26 haftalığız. Buna dayanabilir mi bebeğim bilmiyorum. Başından böyle bir olay geçen anne adayları var mı tansiyonunuz kaçtı?