Merhaba arkadaşlar. 31.haftam bitmek üzere bikac gündür inanilmaz bi bel sirt ağrım var yatsam yatamıyorum otursam oturamıyorum. Midemin orasi da cok fena şişti ayaklarini uzatiyo zorluyo sanki böyle. Bir de covid pozitifim ama karantinam bitmek uzere yani hastalikla ilgili belirtim kalmadi cok şükür acaba bu haftalarda bu sekilde sirt ya da bel agrisi cok oluyor mu ki? Yoksa virüsten izler mi var hala acaba