Kızlar geçen cuma ikili tarama testi yaptırdım sonuçlarım bu gün çıkıcaktı doktorum arayıp öğrenirsin demişti aradım hastane direk bağlamadı sizi arıcaklar dedi ama kaç saattir bekliyorum aramadı doktorum acaba kötü bişey varda o yüzden mi telefonda demedi böyle olan var mı