Merhabalar güzel anneler sizinle bı durumu paylaşıp fikir almak istiyorum ikili test sonucum.yuksek riskli cikti 32 yaşındayım ve 4. Gebeligim doktorum fetal.dna veya aminosentez yaptirmami istedi beynim karmakarışık böyle bı durum başına gelip bebeği sağlıklı doğanlar var mı aranızda acaba ?