bus91 kesinlikle önermiyorum. Ben Hemşireyim. Atanmadan önce 2 sene Vatan Hastanesinde çalıştım. Ameliyathanesi rezalet. Bitmek bilmeyen enfeksiyonu var ve her sezaryene sonrası uzun sürekli ve ağır geçen enfeksiyon sebebiyle yatıyor doğum yapanlar. Ben ilk muayenemde sadece gitmek zorunda kaldım orda Önder Bey’e oda bildiğim tanıdıpım doktor diye gittim ama kesinlikle önermiyorum denetim yapıldığında bin taklayla geçiştiriyolar ameliyathesini.