yavrukelebekk bende kullanıyorum canım, daha önce bi düşüğüm olduğu İçin tedbir amaçlı hem ilaç hem hergün iğne verdi. Kullanmanda bir zarar yok, daha önce çevremdede kullanıp normal doğum yapan var, benimde en istediğim doğum şekli. İnşallah rabbim nasip eder, gönlünü ferah tut 🐣