mom101 Balkuzu01 ben anlamıştım hemin an çok kötü sancım olmuştu ve bebeğim hıçkıra-hıçkıra saat akrebi istikametinde yerleşti kanala döndüğü andada kanala yerleşendede hiss ettim
minnie11 Balkuzu01 doktorum bebek kanala girdiğinde biraz rahatlarsin göğüs kısmındaki baskı azalir demişti. Ordan tahmin edilebilir
Zehracik Balkuzu01 Aşağıda baskı hissedersin ayakta iken ve her an alttan birşey çıkacakmış gibi olur
Cemrenur Zehracik ya ben daha 28 haftaligim 3 4 gündür öyle hissediyorum🥺 kanala yerlesince doğum mu oluyor 😔
mom101 Balkuzu01 hıçkırıklarını kasıklarında hiss ediyorsun döndüğü zaman yani bende öyle dönüncüye kadar hıçkırıklarını yukarıda hiss ediyordum döndükten sonra kasıkta
Zehracik Cemrenur Hayır daha bir çok kez dönebilir benimkide 30. Haftalardan beri doğum pozisyonunda kanala girmiş olmuyor.