Mink-hyt Amniyon sıvısı testi bulamadım öğlen doktor suyun biraz azalmış dedi 39-4 deyim az önce oturduğum yerde iç çamaşırım ıslanmış akıntı mo değil mi nasıl anlıcam
Kbrydgd Mink-hyt burda birkac kisiden duydum . Sanirim eczanelerde amniyon sivisini anlamak icin testler varmis . Onlardan temin edebilirsin . Eczaciya durumu anlatinca sana hemen verir
turansmom1 Mink-hyt benim sağlık ocagi doktorum dün cok ufak akıntı gibi hissedersen bile doktora git demisti canım herkesin yogun sekilde suyu gelmezmiş
A_ysse Mink-hyt hastaneye gittiğimde turnusol koydular ondan da emin olamayınca o testi aldım akıntıymış
Kbrydgd Mink-hyt Allah Allah . Burda bazi arkadaslardan duymuştum . O zaman sen en iyisi bi doktora görün . Mutlaka hastanenin acilinden bile girsen ilgilenirler tatlim . Sağ salim kavuş bebeğine 😘
Mink-hyt A_ysse bende hastaneye gittim turnusol verdiler ama agrım başlamış zaten doğuruyorum galiba su da gelirse gelsin artık 🤣