Kızlar 6+4 üm suan sol bacağım gebe kaldığım zmandan beri ağrıyor , yalnız gecmişti dün hafif leke gördüm doktorum progestan verdi düşük önleyici . Bende kullanıyorum ama sol bacağımın uyuşuk ağrıyor , üstüne basıncada aynı benimle aynı durumu yaşayan varmı .?