Ysra-1 aldık ama henüz kullanmadık 3 ay var doğuma🤗 ben buradaki yorumlara ve kuzenimin yorumuna bakarak aldım. Quatro trone da sineklik ve yağmurluk da var. Puseti geniş ve bel desteği falan var. Biz beğendik. Bence tek eksisi altında sepeti yok yani çantanızı o sepete koyamazsınız. Sepet yerinde bir çanta var.