Hannah Deda ben memnunum aslında çünkü gezme planlarımız var karnım ne kadar küçük olursa o kadar rahat ederim diye düşünüyorum 😅 tabi önemli olan bebeğin sağlıklı olması inşallah hepimiz bebeklerimizi sağ Salim alırız kucağımıza 😊
Handemehmet Hannah ben kılo almadm ama göbeğim cıktı nedense cok ilgnc aşırı değil ama normalden büyüdü özellikle akşama dogru iyice şişiyo
Hannah Handemehmet ben de hiç kilo almadım bazen benim de göbeğim şişiyor ama inince diyorum bu göbek gaz göbeği 😅🙈 belki de çok dar giyinmediğim için pek belli olmuyor kıyafetlerden