Meryy1920 Merhaba anneler 30.haftamdayım doktordan döndüm kilosuna 1.300 gr dedi boyu da 37 cm miş sizce normal mı. Sizinkiler nasıldı?
Kubrabulutt31 Meryy1920 bence üzülecek bişey yok her bebek aynı kiloda olsaydı hepsi aynı kiloda doğardı önemli olan sağlıklı olması kiloyu doğduktan sonrada alır bence takmayın kiloyu bu kadar
Elifmrtasya Meryy1920 1990 grdı 30+6 da doktor haftasına göre 150 200 gr önde ama normal korkma dedi. Zaten kilo olarak değerlendirmek doğru değil diye biliyorum. Doğduktan sonra Çabuk alıyorlarmış kiloyu bebişler😍
Mmmerve123 Meryy1920 tosuncuk oğlum 30. Haftamda 1850 gram ve 40 cm. Şuan 32 yiz bakalım haftaya gideceğim tekrar