gulsenmstf Decavıt pronatal kullanıp mıdesı bulandırmayan var mı kme sorduysam bulantıdan ıcemedım ddı😩
Aryastark gulsenmstf ben tok karna içiyorum canım biraz aç içsem yarım saat sonra ani mide bulantısı tutuyor.
Glysrcn Ben de kullanıyorum hala çok şükür bulantı falan yapmadı sadece iri olduğu ve ağıza kötü tat verdiği için ağzıma atar atmaz bol su içiyorum. üstüne de yemek yiyorum