newra 36+5 hamikeyim sabah belime igne batarcasina bi agriyla uyandim bebegim hareket ettikçe canimi yakan agri devam ediyor dogum belirtisi olabilir mi acaba kizlar😖ilk dogum olduğu icin agrinin nasil olacagini bilmiyorum. Doktora gitmeli miyim ?