Mom72727 Hanımlar 37+3 günlük gebeyim bebeğim ters o yüzden hareketlerim aşırı kısıtlı göğüs altımda sürekli bir baskı var. Baldırlarımda rahmimde dehşet bir ağrı var otursam kalkamıyorum canım çok acıyor. Sizlerde de oluyor mu?
myyy Aynen öyle 37+1 im bende ve sürekli baskıdan dolayı tuvalet ihtiyacı oluyor neyse ki az kaldı hayırlısıyla 🙏🏻 biraz daha disimizi sikacagiz
Mom72727 myyy ah keşke tek olsam 2 yaşında kızım var yetememekte zor geliyor ağrıların yanında hem de dinlenme fırsatım olmuyor 😔