Tugba_16 benimde plasenta aşağıdaydı 22. Haftada kanama geçirdim 1 hafta içinde 2 doz iğne ve vajinadan progestan aldım bir kaç günde bitmişti suan 29.haftadayım ve yukarı çıkmış ki ben yine çok dikkat etmedim kanama geçince devam ettim normal hayatıma dikkat edilmesi ölçüde dikkat ettim sürekli yatmadım ve bir sorunda yasamadım çok şükür