Emineasel 11+2 deyim ve düşük riskim var bebeğim de aşagı inmiş rahim dikmesi önerdiler aceba aramızda bunu yaşayan var mıdır?
Merveerhannn Emineasel benim düşük riskim var dha öncede bi düşüğüm vardı. Bana progestan fitil, hergün karından iğne , coraspirin ve haftada bir kalçadan iğne verdi. O doktorun önerdiğini sana bende anlamadım
edaelifokmn Emineasel benim dün kanamam oldu acile gittim 18+2deyiz doktor plasentanın aşağıda olduğunu bazı durumlarda rahim ağzına dikiş atılma durumu olabileceğini söyledi muayene sonunda dikiş atmaya gerek olmadığını söyledi 1 gün yatış verdi progestan hap ve haftada 2 gün vurulmam için iğne verdi düşük riskim olduğunu devamlı yatarak istiharat etmemi söyledi
Emineasel Merveerhannn banada progestan ve igne verdi haftada 1 Di 5 günde 1 yaptı progestan günde 2 idi 3 e cıkardı
Emineasel yasemin__hemsire kanamam oldu bayağı cok oldu hemen doktora gittim yatış verdi eve gectik ten sonra 1 hafta gecti yine kanamam oldu ve gittimiz de cocuk aşagı indiğini söyledi rahim agzına dikili önerdi