Zeynoana son 1 sene çalışmış olmak gerekiyor sanırım doğum parasını alabilmek için, ama süt parasını her anne alabiliyor diyebiliyorum. 170 i arayıp Bilgi alabilirsiniz. Doğumdan sonra bebişinizin kimliğiyle sigortaya gidip alıyorsunuz yanlış bilmiyorsam ☺️