Albm Arkadaşlar doğum yapalı dört ay oldu geçen ay adet oldum bu ay olmadım dört gün geçti sizce düzensizleşme ihtimali var mıdır korunduğum için hamile de değilimdir diye düşünüyorum benim gibi doğum sonrası düzensizlik yaşayanlar var mıdır