Merhaba 32+2 haftalık hamileyim her hafta nst için kontrole gidiyorgeçen hafta gittiğimde bebegin kilosu 2.700 gr demişti bugün az önce geldim hastahaneden 1900 dedi 2 hafta geriden geliyor dedi böyle birşey nasıl olabiliyor bebek karnimda zayıflıyor mu çok büyük hayal kırıklığına uğradım ne yapmam gerekiyor bilgi verir mısınız?