Cans Denizserkan Doktorumuz ilk 3 aydan sonrasının uygun olduğunu söyledi . Dinen daha erken de olması makbul görülüyor 🤷🏼♀️
Esrahiramirac Denizserkan canım ben oğlumu kırkımız çıktıktan sonra sünnet ettirdim çocuk cerrahına yarım sünnet doğmuştu kırktan sonra gel ideal demişti
firdevs Denizserkan 40 ı çıktığı gün yaptırcam inşallah akika da kesmek istiyorum Allah kısmet ederse o zamana anca olur 🙏🙏
Busraszgn Haftasinda hatta 1 haftalikken yaptiran arkadaslarim var bende 2 haftalikken yaptirmayi düşünüyorum 40ı çıkmadan yaptirmak en iyisi diyorlar.
Esrahiramirac SibelAlp7 odaya cerrah istiyorsun canım ben doktoruma söylemiştim onun sekreteri yönlendirdi Doğumun ertesi günüde yapılıyormuş ama ideali kırk çıktıktan sonra demişti cerrah istersen odaya gelir
DuyguAlalm Fiyatlar konusunda bilginiz var mı? Ben de doktorun yönlendirmesine göre dediğiniz gibi ilk 10 günde ya da 3 aydan sonra yaptırmak istiyorum, ama fiyatlar konusunda hiç bilgi almadım daha.
DuyguUysalBayraktar Bende bu knuda doktorumla konuştuğumda kesinlikle yeni doğduğunda önermedi. İlerisi için tehlikeli olablir dedi. Tehlikeden kastı cinsel hayatında erken boşalma görüleblirmiş.bi erkeğin geleceğiyle oynamak istemeyiz demişti. Bi kaç aylıkken yapılması daha sağlıklı demişti.
tomurcukannesi Denizserkan bi çok yerde doğumdan 1 hafta 10 gün sonrası ideal diye okumuştum araştırdığımda
matruskaa Denizserkan bende merak ediyorum bunu. Biz bir ay içinde yaptırmayı düşünüyoruz araştırmalarımıza göre özelde doğum yapıcam ama sünneti devlette yaptırıcam perşembe günü cocuk cerrahıyla bi görüşücez ne diycek bakalım böbreklerinde genişleme görülmüştü oğlumun doğdugunda sünnet yaptırmayı tavsiye ediyolar bu durumda bazı doktorlar 😑