Dygctn ya bende de kafasi iki hafta geri ,diğer bolgeleride geriden geliyor bı kaç günle , aslında olmam gereken 23 haftalıkken gittim ultrsanda 22 hafta çıktı bebeğim kilosu fazla almams , o kadar da dikkat ediyorum ki ☹️ benimde haftaya yine gidicem inşallah duzelms olur , benim de moralim çok bozulyo daha napim herşey yapiyoruz zaten diye doktor olabilir şuan sorun yok dedi ama gelde bana sor