Bugün tam 40 haftalık olduk. Doktor kontrolümde nst de sancım çıktı 60 seyredip 75 kere yükselen. Doktorum yatış verdi sancım olduğu için ama evim çok yakın olduğu için Eve geldim Sıklaşınca gel o zaman dedi Açıklığıma bakmadı ama nst deki ebe iyi yerleşmiş dedi. Sizce ne zaman kavuşurum oğluma🥰 Tavsiyesi olan var mı ??