Enk3333 benim her zaman troidim vardı hamilelikte bir dahiliye doktoruna gitmeniz gerekiyor her ay düzenli kan vererek kontrol altında tutuyorsunuz sağlık ocağında yapılıyor o tahlil değerlerin 2 2.5 arası olması gerekiyor sana ilaç başlıyor bebeğe birşeye zararı yok ben 25 mg başladım şuan 100 mg kullanıyorum ilacı