Merhaba, gebeliğimin ilk ayından itibaren çene bölgemde egzama oluştu kıpkırmızı pullanma şeklinde şu an 4. Aydayım ve hala devam ediyor 😞 Yüzümü temizliyorum oldukça bitkisel içerikli şeyler demiyorum ama nafile. En son üniversite sınavı dönemimde yaşamıştım bu durumu. Bugün doktora sordum bana elecon isimli bi krem verdi ve içinde düşük miktarda kortizon olduğunu söyledi. Eve gelip internetten araştırdığımda kortizonlu ilaçla kullanmamam gerektiği konusunda bilgilere rastladım. Ne yapsam çok kararsız kaldım. Başına gelen var mı😭