Kızlar merhaba 32.haftadym
yaklaşık 1 haftadır böbrek ağrısı çekiyorm hamilelikten önce taş vardı ve taş kanalı tıkamış 🤦🏻♀️ 12 tane antibiyotik iğne kullandım bugün tekrar kan verdim crp değeri 12 çıkmış üroloji doktoru 6 tane daha antibiyotik verdi sonra kdın doğum doktoruma muayeneye gittim aslında değerin çok yüksek değil hamilelikte olabiliyor ama oda onun uzmanlık alanı gerekli gördüyse birşy diyemeyeceğim dedi ama sanki yaptırmasanda olur dermiş gibiydi sizce bu değer çok mu yüksek bu durumu yaşayan varmı bu arada ptesi idrar kültürümde üreme yok çıktı 🤷🏻♀️